Huisman lanceert myHuisman© voor equipment eigenaren

Huisman heeft myHuisman© ontwikkeld in co-creatie met haar opdrachtgevers, waaronder Fred. Olsen en Van Oord. Door deze klanten in een vroeg stadium te betrekken en een pilot uit te voeren, kon Huisman een portal leveren die aansluit bij hun behoeften.

De onderdelenshop in myHuisman© stelt klanten van Huisman in staat om door hun apparatuur te bladeren. Het heeft een praktische menustructuur waarin alle beschikbare onderdelen eenvoudig besteld kunnen worden.

De kennisbank van myHuisman© bevat een ticketsysteem waarmee equipment eigenaren verzoeken voor Huisman kunnen prioriteren. Zo kunnen ze aangeven wat de meest urgente vraag is.

Met myHuisman© hebben klanten van Huisman een digitaal platform om kennis op te bouwen, te delen en te borgen tussen teams die vaak bestaan uit verschillende disciplines zoals inkopers, superintendents, asset managers en de operationele bemanning aan boord, die betrokken zijn bij de bediening en het onderhoud van apparatuur.

De technische bibliotheek bevat alle documentatie van het equipment, inclusief tekeningen, handleidingen, certificeringen en servicerapporten.

Huisman zal de mogelijkheden van myHuisman© de komende tijd blijven uitbreiden met bijvoorbeeld een dashboard dat de staat van de apparatuur monitort, zodat eigenaren kunnen zien wat er vervangen moet worden en vooruit kunnen plannen.

David Roodenburg, CEO van Huisman zegt:

“Bij Huisman passen we onze innovativiteit niet alleen toe op de ontwikkeling van onze producten, maar ook op de voortdurende verbetering van onze services. De onlangs gelanceerde myHuisman© portal biedt een servicepakket dat past bij onze klanten. Of ze nu willen dat wij de volledige zorg voor hun equipment overnemen, of slechts ondersteuning bieden, onze nieuwe serviceportal biedt ze gemakkelijke toegang tot alles wat ze nodig hebben – allemaal op één plek. Door de digitale, datagestuurde diensten van myHuisman© bieden we eigenaren van Huisman equipment meer uptime, optimale efficiëntie en low cost of ownership gedurende de totale levenscyclus van hun equipment.”

Voordelen van myHuisman©:

  • Centrale locatie voor alle servicebehoeften
  • Snel en efficiënt onderdelen bestellen
  • Documenten en gegevens centraal opgeslagen
  • Overzicht van aanvragen, bestellingen, aanvragen
  • Direct beschikbare externe en technische ondersteuning